Ogólne informacje

Nazywam się Maciek Januła. Urodziłem się i mieszkam w Bielsku-Białej na osiedlu Karpackim.
Tu również ukończyłem kilka szkół:
- w 2000r., Szkołę Podstawową nr 37 na os.Karpackim w Bielsku-Białej
- w 2003r., Gimnazjum nr 8, również na os.Karpackim w Bielsku-Białej
- w 2006r., III Liceum Profilowane w Bielsku-Białej, profil: zarządzanie informacją (Zespół Szkół Elektrycznych, Elektronicznych i Mechanicznych, tzw."Mechanik", ul.Słowackiego 24)
- w 2008r., Szkołę Policealną nr 3 w Bielsku-Białej, kierunek: technik informatyk (również w Zespole Szkół Elektrycznych, Elektronicznych i Mechanicznych, tzw."Mechanik", ul.Słowackiego 24)
Po ukończeniu Szkoły Policealnej (czerwiec 2008), zdałem egzamin zawodowy i, od tej chwili, mam tytuł technika informatyka.
A ponadto:
- od stycznia 2006 posiadam prawo jazdy kat.B;
- w maju 2010, ukończyłem kurs wychowawcy kolonijnego (wychowawcy wypoczynku);
- w lutym 2011, ukończyłem kurs kierowców wózków jezdniowych.

Jeśli chodzi natomiast o prace, które wykonywałem, to w wakacje 2007 i 2008 pracowałem w firmie "DOOR"(Bielsko-Biała), a później, tj. od połowy października 2009 do połowy stycznia 2010, w firmie "MARPOL" (Czechowice-Dziedzice). W czasie wakacji 2010 (cały lipiec i sierpień oraz połowa września), pracowałem na Poczcie, jako listonosz. Po krótkiej przerwie zacząłem pracę w firmie "Randstad" - jako pracownik magazynowy w firmie "Sistema Poland", na terenie "Fiat Auto Poland" w Bielsku-Białej - zakończyłem ją w marcu 2011. W kwietniu wróciłem do pracy na poczcie jako listonosz, i pracuję tam do chwili obecnej.

Jeśli chodzi o moje zainteresowania to w pierwszej kolejności są to: liturgia i informatyka, a następnie muzyka, fotografia i matematyka. Ponadto lubię czasem zagrać w bilarda. A poza tym, to do moich zainteresowań można też wliczyć również szeroko rozumiane kulinaria.

Co do mojego życia codziennego, to należę do Służby Liturgicznej oraz Oazy Młodzieżowej w parafii, do której należę (Jezusa Chrystusa Odkupiciela Człowieka w Bielsku-Białej na os.Karpackim).
W Oazie formację zasadniczo zakończyłem, chociaż dalej jestem w łączności z tą Wspólnotą. Natomiast co do Służby Liturgicznej, to co prawda w tej Wspólnocie też ukończyłem formację, ale cały czas w niej aktywnie działam, wspieram i trwam w tejże Wspólnocie. W marcu 2009 roku, stworzyłem stronę internetową poświęconą właśnie tej Wspólnocie, i administruje nią od chwili jej uruchomienia, do chwili obecnej.
Wspomnę tu jeszcze, że oprócz zwykłej posługi ministranckiej, pełnię jeszcze posługę lektorską i kantorską. Ponadto jestem też ceremoniarzem (stopień najwyższy w formacji ministranckiej).
Chętnych zapraszam do odwiedzenia prowadzonej przeze mnie strony poświęconej Wspólnocie Ministranckiej. Znajduje się tam również wiele zagadnień dotyczących liturgii.


kontakt ze mną: