Strona Główna ;-)


Witam na mojej prywatnej stronie. Informacje na niej zawarte będą dotyczyć mojej osoby, moich zainteresowań, tego czym się zajmuję obecnie, mojego wykształcenia i zawodu oraz innych rzeczy, które warto wiedzieć ... o mnie, ale nie tylko ;) ... również z poszczególnych dziedzin, którymi się interesuję.
Jak już napisałem, jest to strona nie tylko o mnie ... oprócz różnych, a póki co też raczej ogólnych, informacji z poszczególnych dziedzin moich zainteresowań, to strona ta jest też w dużej części poświęcona zespołowi LIBERA - brytyjskiemu, chrześcijańskiemu boyband'owi, który w Polsce jest raczej mało znany lub może i nawet nieznany ... a muzyka, którą wykonują jest naprawdę warta posłuchania, a zespół ... myślę, że warty tego aby go polubić. Z tych, oraz wielu innych powodów poświęcam sporą część swojej strony właśnie jemu ... może dzięki temu uda się mi choćby trochę ich wypromować i rozpowszechnić ich muzykę w Polsce. Zapraszam do działu poświęconemu zespołowi LIBERA.
Na chwilę obecną strona jest jeszcze w budowie, i nie wszystko, spośród tego co zaplanowane, znajduje się na niej. Poszczególne działy będą jeszcze stopniowo uzupełniane i poszerzane.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających stronę :)
Maciek Januła


Jeśli masz jakieś uwagi, sugestie co do tej strony,
lub jeśli chcesz o coś zapytać
(zasadniczo spośród dziedzin moich zainteresowań)
to pisz na mail-a podanego w kontakt ze mną
Jeśli chcesz skomentować jakieś wideo, muzykę lub zdjęcie spośród zamieszczonych na stronie, to również napisz mail-a, podając w temacie wiadomości tytuł wideo, muzyki czy zdjęcia, którego dotyczy komentarz.